Ploff, virrhönor o nakenhet...

Hej hej..Idag är det dagen innan nyår o jag vaknade trött utav larmet i morse..Hade svårt o somna igår o klockan var nog 03 sist jag tittade på uret..satt o spelade Sanning o konka med Andreas på msn igår..haha..sjukt kul. Fick en massa sjuka frågor och konsekvenser.

Skulle bland annat skriva Är Naken som status på msn o en jävla massa killkompisar skrev tillbaks:

- Haha, vad sysslar du med??

- Naken, hmm..så trevligt!!

- Vadå naken??

- E du full eller??

- Har du gått o blivit knäpp Ullis??

- Naken?? Nu??

- Sätt på camen då!!!

Men som sagt en utmaning är en utmaning...

Lilla Andreas fick det nog jobbigare då han skulle ta av sig ett plagg..klockan var ju läggdags för längesen så det enda han hade på sig var ett par pyjamas byxor. Dom fick ryka..O bildbeviset skickades till mig.. Nu har jag dig kring mitt lillfinger grabben;)

Har virrat runt på stan med Johanna idag..In och ut genom affärerna och in igen. Det skulle handlas strumpbyxor, glitter, nagellack, hårspännen, hårspray och dricka på systemet. Extra noga e det ju att korken säger "ploff" o flyger iväg vid 12-slaget. Hittade varsin liten flaska, perfekt att ha i handväskan. Stefan gör mig dock besviken o säger efteråt när jag e såå nöjd med köpet:

- Fan, såna brukar det vara skruvkork på.

Han hörde hur besviken jag blev och kontrade med kommentaren:

- Vittvin i sodastreamern funkar också.

Mmm, skit kul..Attans oxå!!

Gav Johanna sin julklapp idag, en biljett till arenan den 1 april, Tre Kronor vs. Schweiz..Hon blev superglad o riktigt rörd..Skoj vi ska ha gumman...:) Käkade lunch inne på Matkult ute vid amiralen efteråt..riktigt mumsigt.

Nu e det spinkat o klart att vi ska vara hemma hos Tommy imorron..Blir knytkalas, jag o Johanna ska ta med lite ostbricka. Vi blir 15 pers, så det blir nog riktigt trevligt.

På kvällen dök lilla Emily upp för lite snacks, snack o mys framför tv:n..Blev The Notebook:)
Puss puss



LYCKA!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback