Maries Möhippa.

Nu på lördag  (lucia) så ska en utav mina bästa kompisar Marie gifta sig..Självklart så började jag och min vän Sandra (som ska vara tärna ) att smida en massa planer.
Så förr förra lördagen åkte vi upp till Rödeby och kidnappade lilla Marie kl:08 på morgonen. Ger henne en morgonsup och lite "snygga" kläder haha.



Vi hade förvarnat hennes sambo Anders att vi skulle dyka upp och bett honom att packa ner lite saker som hon skulle behöva under dagen.
Sandra och Maries arbetskollega Linda slänger in stackars Marie i Sandras minibuss o kör några extra varv runt Karlskrona medans jag köper frallor.
Vi käkar frukost hemma hos mig och sedan blir det sminkning på högsta nivå:)
Hänger sedan en skylt på halsen och ger henne en låda i handen.
Nu ska det minsann säljas:)


Så ner med stackars Marie på stan..och jag måste säga att denna tjej e gjort för att göra affärer. Hon sålde slut på alla saker inom 1½ timme, helt otroligt.
Har aldrig skrattat så mycket i mitt liv som när Marie ska fram o sälja sina saker till pensionärerna på stan
-Hörru, stop..Ska inte du o frugan ha er en penisring?!!, Va, inte det?!!; Nähä, men lite peniskakor ska ni väl ha, hade ju frugan uppskattat såhär på lördagen..


-Ska damen ha lite penissmycken..JOOO, JAG SA PENISSMYCKEN..nähä, men man kan ju alltid hänga dom i granen lr
nåt.
Sedan fick Marie en sax i näven, för nu skulle det klippas kalsonglappar.

Marie lyckades få ihop 280 kr. Bra kämpat Marie. Vi begav oss sedan vidare till Partaj där Marie skulle få köpa en present till blivande maken Anders för pengarna.

Sedan begav vi oss hem till mig igen för o käka lite god lunch. Kl:14.15 var det dags att sätta på Marie ögonbindeln och sätta henne i minibussen igen..för nu var det dags för dagens fysiska aktivitet.
AMERIKANSK FOTBOLL!!


Kan säga att både jag, Sandra och Linda fick knipa ihop benen för att inte riskera att kissa ner oss utav skratt. Efter 30 min hård träning med Seahawkes Carlskrona begav vi oss vidare ner till Ronneby brunn för att bubbla lite..vi smugglade in lite dricka och en massa frukt och njöt av en trevlig eftermiddag i vattnet.

Sandra, Marie, Linda och jag.

Sedan begav vi oss hem till mig för att käka tacos och för att snygga till oss inför resten av kvällen på krogen.
Kvällens sista utmaning var att Marie skulle samla ihop ytterligare en massa kalsonglappar och att sedan dansa ensam på dansgolvet till "Call on me" inkl.danssteg och moves precis som i videon.
Hon klarade uppdraget galant:)



Sandra, Marie, Linda och jag.

Bildbevis på att Marie är ensam på dansgolvet och gör "kissande hunden"

Tusen tack för en riktigt lyckad möhippa tjejer, vi syns på bröllopet på lördag.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback