Lugna dagar är bäst...(ibland)

Igår var det lördag men kändes som en riktigt lugn och seg söndag. Hade säkert kunnat sovit ännu längre om inte Emily väckt mig då hon ringde för o fråga om jag ville komma upp på käk o film på kvällen. Tackade ja men stressade inte direkt...Uppe hos Emily vid 21..vi dukade upp med chips, cola, choklad, popcorn o nötter. 2 tim senare låg vi där o kved i varsin ända i soffan utav magsmärtor...Vad fasen skulle vi käka upp precis ALLT för..Kollade på Tristan och Isolde och Magiska systar..O jag lipade som vanligt..Hur snygg e inte James Franco..My god!!! Var hemma vid sådär 03 tiden..O kunde inte somna, så slår på datorn för o kolla på senaste avsnittet av The Hills. Oscar skriver på msn: Vad fan e du vaken för?? Han hade tydligen oxå svårt o sova...
Vaknade vid 12 tiden idag o bokade in Johanna på en fika nere på stan. Vi möter upp Jogge o Kurre på 1344.  En massa skvaller o snack om juldagen o självklart en massa annat. Maria o hennes pojkvän Jimmy dök oxå upp..
Riktigt trevligt!!!



Mums, Gott med bakad potatis med kycklingröra:)

Vid 21.30 tiden dök Fredric upp med pizza..hur fan ska jag komma i min nyårsklänning sen?!!
Blev film o massa snack...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback