Lördag o helt slut...

Hej hej..
Så är det lördag, hade ställt mobilen på 9.00 i morse men när larmet ringde så ville jag bara dra täcket över huvudet. Min lilla extra mamma Katarina Larsen var ute på galej igår kväll..närmare bestämt på Piraten med sina väninnor för o kolla på dansbandet Highlights. Hon vet att jag sagt att jag tycker att sångaren i bandet e sjukt söt så hon ringde vid 21.30 tiden o försökte övertala mig att gå ut...Hmm, kan säga att jag stod ett bra tag o velade hemma, gick in i badrummet började sminka mig lite, slutade o gick o satte mig i soffan igen, satte på musik o sen fram till garderoben o kikade lite..
Satte mig sedan i soffan o där blev jag sittandes framför nån film..medans filmen rullade så blev jag bara tröttare o tröttare..
Nix, jag skulle minsann hålla mig hemma:) Vid 23 tiden får jag sedan ett sms : Kom hit..
Jag skrev tillbaks att jag inte orkar o att jag typ somnat. Då piper telefonen igen o jag får en videoinspelning..Där står Katarina med armen kring dansbandssångaren o säger : "Hej lilla gumman, det är mamma..Titta vem jag hittade här" hon vinkar ..sedan vinkar sångaren till mig oxå - "hej hej" Att jag inte dog...fan fan fan, varför gick jag inte ut för *snyft
Jaja...inget o göra åt.
Vid 11.00 hämtade Emily upp mig för våran Handla Julklappar i Kalmar-trip..Emily shoppade o shoppade medans jag gick omkring för o hitta mig en fin gran att fota..vet egentligen inte varför, men jag tycker att pyntade julgranar med lampor som blinkar e riktigt fint.


Sedan bar det iväg till Ikea o nu skulle det shoppas:) Hittade mig en fin julgran som jag tvingade lilla Emily att "posa" vid. 
Några timmar och 4 kassar senare så bar det iväg hemåt. Båda riktigt nöjda med klapparna som inhandlats..nja slank väl ner lite smått o gott till oss själva oxå:)
                                   
 -Åh, skynda dig, detta e ju pinsamt juh.

        
Inget Ikea utan köttbullar:)



O titta vad jag hittade på väg hem, världens finaste julgran.
-Skynda Emily, kör ett varv till i rondellen så jag får ett bra kort.

Hemma igen vid 19 tiden o helt slut, ställde mig för att försöka slå in lite paket i köket men all energi gick åt att hålla Casper borta ifrån paketsnöret..haha...Får göra resten imorron..


Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback