Juldagen, fest hos Tommy och statt...

Hej hej och God fortsättning..
Idag har jag sovit länge o legat i sängen ännu längre...Skönt:) Idag är det Juldagen o äntligen ska jag få ha på mig min fina klänning som hängt i garderoben o väntat på att få tas fram i veckor..
Åkte upp för o hämta Emily vid 16 tiden, frossade i hennes kylskåp medans hon gjorde i ordning sig (som vanligt) och sen lockade hon håret på mig.. Hämtade upp lilla Maria på väg in till stan..Så otroligt kul o få träffa mitt lilla hjärta igen..
Maria sminkar mig medans vi groggar uppe på Möllebacken..vid 20 tiden beger vi oss till Tommy som har juldagsfest på Ö. Köpmansgatan. En riktigt lyckad fest med mycket folk:)


Jag. Emily och Maria.


Min nya klänning:) I love it...


Jag o Maria..

    


Johanna, Jag och Robin



Robin, Jag, Mats o Johanna...




Tessan, Jag, Maria, Johanna och Emily.









Haha..en jävla massa kort med mig o en massa killar;)

Puss o hej

Kommentarer
Postat av: Appel

Ja, titta där e ju jag me på kort också.... ;) Trevligt o råkas igen...hade jäkligt kul. Kramar o God jul

2008-12-27 @ 19:29:38
Postat av: katta

söt du e :)

2008-12-27 @ 19:52:05
URL: http://katariiiiina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken skönhet du e Ullis. Sjukt vacker!!!

2008-12-27 @ 20:04:18
Postat av: stina

Jäkla va vacker du e!!! :) kram tjejis

2008-12-28 @ 01:54:49
Postat av: Jonas

Jag håller med ovanstående, du är riktigt vacker, dina ögon bara drunknar man i.

Var kul o träffa dig ute. Alltid lika go och glad.

2008-12-28 @ 12:04:17
Postat av: Daniel

fin du e ullis. riktigt snygg

2008-12-30 @ 01:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback