JAAAA:) och så ger vi han en bagge...

Hej hej..
Fredagkväll och en alldeles underbar sådan. Kevin ha precis vunnit Idol 2008 och jag o Johanna har hoppat i soffan av glädje, tårar och rysningar samtidigt som vi tryckt i oss en massa godis och popcorn.
Firade Lucia på jobbet idag och jag måste säga att man blir allt stolt över dom små liven. Inte dåligt att stå och sjunga Staffan var en stalledräng och en massa andra Lucia sånger framför ett mörkt rum med en massa föräldrar och släktingar samtidigt som det fotas och blixtrar runt omkring..nää, jag pratar ju inte om mig själv nu;) Mötte upp Johanna vid 19 tiden på stan för att bege oss till godishyllan på cityhallen..Hon är allt bra rolig den där Johanna..Hon hade suttit och tittat på ett samhälls-program på tv och när vi hade raffat åt oss de där popcornen i affären och hamnade vid hyllan där saften säljs så började hon hålla ett föredrag om Ekologiska produkter...för att sekunden senare ramla snörvlandes in i en kille i butiken..killen såg lika avskräckt ut som om han just sett en rabiessmittad hund. Inte lätt o vara förskyld gumman.
Själv så har jag kört "operation finne" under kvällen...e ju jävligt typiskt att man ska få en jä%¤# finne mitt på hakan dagen innan man ska på bröllop.
O kära Andreas Ericsson...vill du stjäla mitt hjärta så e du välkommen efter hockeyn på söndag;) hehe
Nu ska jag krypa ner...en lång dag imorron.
Puss o natti

Gänget på jobbet


Jag och Johanna (o såklart lille Casper)

Självklart popcorn o en massa godis:)
























































































Kommentarer
Postat av: Ida

Och vem har tagit kortet på dig och dina arbetskompisar då? ;)

2008-12-13 @ 11:12:54
Postat av: U

O tack käre Ida för att du agerade fotograf;)

2008-12-13 @ 11:27:24
Postat av: Anonym

bara säg till, jag kan extra knäcka lite som fotograf when you need it! (:

2008-12-13 @ 22:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback