Givande samtal med Johanna..

Johanna:är du redo för att dra??

Johanna säger: ring Johan..

Ullis säger: ska jag ringa Johan??

Johanna säger: ja

Ullis säger: har han sagt det??

Johanna säger: gör att

Ullis säger: men vadå, har han sagt att jag ska ringa??

Johanna säger: spelar väl ingen roll.. fråga bara vad dom gör o om dom é redo för att åka o handla.. Jag ha ju ringt johan hela dagen idag

Ullis säger: men ring du Johan..

Johanna säger: ja men jag ha ju ringt han hela dagen...

Ullis säger: jaha

Ullis säger: ska jag ringa nu då??

Johanna säger:aa..

Ullis säger: ok..ringer jag då..

Johanna säger: :)

Ullis säger: vad ska jag säga då??

Johanna säger: fråga vad dom gör o när dom ska handla

Ullis säger: men om du vet vad du ska säga, så ring du!!

Johanna säger: jaja

Ullis säger: jaja, men jag ringer väl då..

Johanna säger: nä jag kan ringa

Ullis säger: nä..det e lugnt, jag ringer

Ett givande samtal mellan två bästisar på msn..:)


Kommentarer
Postat av: Jenny stockholm!

hallo gumman vilken fin blogg du har! Hoppas du får ett kanon bra NYÅR!kolla in min sida vetja:) www.jennyp.se

Kramis

2008-12-31 @ 13:09:08
URL: http://www.jennyp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback