2 dagar kvar...

Hej hej..

Idag är det måndag och 2 dagar kvar till julafton..Ställde klockan på 10 idag eftersom hela dagen e fullspäckad med saker jag ska göra..Lovade Robin igår att jag skulle möta upp honom vid 11.30 för o hjälpa honom att handla julklappar till sin familj. Vi bestämde att jag skulle ringa när jag var på väg men eftersom jag känner till Robins svårigheter att komma upp på morgonen så ringde jag INNAN jag begav mig hemifrån, så jag slapp vänta på honom någonstans..Jomenvisst, lille Robin låg fortfarande o sov när jag ringde..denna människa. Jag satte genast eld i baken på honom o han kom endast 15 min försent. Vi tog oss en liten tripp på Amiralen innan vi drog in till stan. Robin hade lite planer på att köpa träningskläder till sina föräldrar på Stadium, så vad passade bättre än att jag fick trippa in i provhytten o agera modell.

Robin var sjukt nöjd med hur effektiva vi varit så vi begav oss ut till Max på lite lunch..Efteråt så åkte jag hem till Katarina Larsen för o träffa Katarinas son Simon, hans fru Elma och lilla barnbarnet Benji som är nere på besök över julen. Blev fika, bus och skvaller:)

Sen var det dags att åka hem till Emily en runda. Kom hem vid 23 tiden o tänkte varva ner o försöka sova eftersom jag ska upp 02.30 för att åka till Ullared imorron...men icke. Pigg som en lärka låg jag där o vände o vred mig och helt plötsligt är klockan 01. Usch, hur ska detta gå..



Robin                     Jag               Jag o Benji           Simon o Benji   


Philip


Katarina och Benjamin


                                                                   

Kommentarer
Postat av: Jesper

hej.. tycker verkligen att det är mysigt att se en tjej i en provhytt, valet av dina kläder är även det bra :-) men varför testade du inte solbrillorna som reflekterades?? :-)

2009-01-04 @ 17:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback